Internet filmami stoi, czyli video marketing w Social Media

Nie będzie przesadą jeśli napiszę, że wideo na dobre zawładnęło mediami społecznościowymi – jest praktycznie wszędzie! Nie tylko na portalach specjalizujących się w tego typu contencie, ale też w wielu serwisach społecznościowych (mówi się nawet o erze social video)!

czytaj więcej

Hashtagi i kluczowe 140 znaków, czyli kilka słów o tym, jak pisać w serwisach społecznościowych

Pewnie patrząc na długość artykułu, lub zważywszy na fakt, że jest to dłuższa wypowiedź myślisz sobie – „nie chce mi się czytać”. Szybciej scrollujesz w dół, jeśli obecnie przeglądasz naszego bloga z urządzenia mobilnego, prawda? No właśnie – Twój odbiorca też nie ma czasu na czytanie, więc zanim wyłączysz ten wpis, przeczytaj do końca nasze […]

czytaj więcej

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

Dobrze przemyślane reklamy na Facebooku potrafią mieć bardzo dużą skuteczność i przyczynić się nie tylko do promowania świadomości danej marki, ale też są konsekwencją wzrostu sprzedaży usługi lub towaru. Dlatego warto to zadanie powierzyć profesjonalistom i agencjom z doświadczeniem, które nie tylko stworzą pasujący do Twojej marki zestaw reklam, ale też będą monitorować wyniki i wdrażać najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązania.

czytaj więcej

Jaki jest polski użytkownik Facebooka?

Zastanawiacie się jak zachowuje się polski użytkownik Facebooka? Dzięki kwartalnym danym z serwisu, tzw. „Market Snapshot? wiemy o tym całkiem sporo. Podstawowe dane to takie, że na Facebooku mamy aż 14 mln użytkowników! 11 mln z nich korzysta z serwisu każdego dnia, a z tych 11 mln 8,6 mln korzysta z serwisu mobilnie!

czytaj więcej

ROI z YouTube wyższy niż z telewizji!

Specjaliści od marketingu mogą wyjątkowo skutecznie zwiększyć sprzedaż offline poprzez optymalizację media miksów. Ostatnie badania wykazały, że współczynnik ROI, czyli zwrot z inwestycji z kampanii YouTube jest wyższy, niż w przypadku tradycyjnej reklamy telewizyjnej, jeśli zostaną uwzględnione aktualne wydatki na promocję.

czytaj więcej

Pierwszeństwo postów znajomych, czyli zmiana algorytmu Facebooka

Pod koniec czerwca dowiedzieliśmy się, iż w najbliższych tygodniach algorytmy Facebooka będą zmieniane. Po raz kolejny zmienić ma się sposób wyświetlania treści w News Feedzie. Wygląda na to, że Facebook przypomniał sobie o początkowej idei portalu, którą było odnajdywanie przyjaciół i zacieśnianie relacji – i postanowił wrócić do korzeni.

czytaj więcej