Kogo możemy spotkać na Facebooku?

Zgodnie ze statystykami – przeciętny Polak spędza w sieci ok. 6 godzin dziennie, a co najmniej połowę tego czasu poświęca scrollowaniu tablicy na Facebooku. Jeżeli mówimy już o największym i najpopularniejszym serwisie społecznościowym na świecie – zrzesza on prawie 2 miliardy użytkowników z każdego zakątka globu! Imponujące, prawda?

czytaj więcej

Miłość w czasach biznesu, czyli jak wykorzystać Walentynki do wzrostu sprzedaży

Walentynki to szczególny czas dla wszystkich zakochanych i przyszłych par, ale również świetna okazja do tego, żeby rozwinąć biznes i zwiększyć sprzedaż w dobrym stylu. Do dnia zakochanych pozostał niewiele ponad miesiąc, dlatego najwyższy już czas, by wprowadzić przemyślaną pod tym kątem strategię marketingową. Chcesz dowiedzieć się, jak rozkochać w sobie klientów? Zapraszam do przeczytania mojego […]

czytaj więcej

Dobry brief – czyli jaki?

Dobrze przygotowany i, co jeszcze ważniejsze dobrze wypełniony brief stanowi klucz do sukcesu w komunikacji Agnecja-Klient. Na początek warto byłoby wyjaśnić czym tak właściwie jest brief i jakie są jego założenia.

czytaj więcej

Różnice pomiędzy newsletterem, a notyfikacjami web push

18% – dużo czy mało? Blisko 1/5 to dużo, biorąc pod uwagę, że właśnie tyle wszystkich zamówień w sektorze e-commerce generuje email marketing. Ale uwaga! Może być jeszcze lepiej, bowiem wraz z rozwojem przeglądarek internetowych na rynku pojawił się nowy, silny konkurent – notyfikacje web push. Minusem kampanii prowadzonych za pomocą newsletterów z pewnością jest […]

czytaj więcej

Wypromuj swój film w wyszukiwarce nr 2, czyli SEO na YouTube

16 milionów – tyle realnych użytkowników odwiedza platformę YouTube w ciągu miesiąca. Z drugiej strony, aż 2,1 miliona polskich użytkowników korzysta z jej wewnętrznej wyszukiwarki, która jest drugą na świecie pod względem wielkości!  W związku z tym, jak pokazują badania przeprowadzone przez Megapanel, YouTube jest platformą dającą olbrzymie możliwości monetyzacji contentu wideo. Oczywiście pod warunkiem […]

czytaj więcej

Jak efektownie prowadzić swój profil na Instagramie?

Instagram już dawno przestał być domeną blogerek i stylistek. Wielu przedsiębiorców i właścicieli firm zauważyło w tej aplikacji duży potencjał nie tylko wizerunkowy, ale także sprzedażowy. Potencjał reklamowy Instagrama nieustannie się rozwija. Aplikacja daje obecnie wiele możliwości promocji biznesu i oferowanych usług. Popularność Instagrama opiera się głównie na dobrej jakości oryginalnych zdjęciach, które przyciągają uwagę […]

czytaj więcej