Wypromuj swój film w wyszukiwarce nr 2, czyli SEO na YouTube

16 milionów – tyle realnych użytkowników odwiedza platformę YouTube w ciągu miesiąca. Z drugiej strony, aż 2,1 miliona polskich użytkowników korzysta z jej wewnętrznej wyszukiwarki, która jest drugą na świecie pod względem wielkości!  W związku z tym, jak pokazują badania przeprowadzone przez Megapanel, YouTube jest platformą dającą olbrzymie możliwości monetyzacji contentu wideo. Oczywiście pod warunkiem […]

czytaj więcej

Jak efektownie prowadzić swój profil na Instagramie?

Instagram już dawno przestał być domeną blogerek i stylistek. Wielu przedsiębiorców i właścicieli firm zauważyło w tej aplikacji duży potencjał nie tylko wizerunkowy, ale także sprzedażowy. Potencjał reklamowy Instagrama nieustannie się rozwija. Aplikacja daje obecnie wiele możliwości promocji biznesu i oferowanych usług. Popularność Instagrama opiera się głównie na dobrej jakości oryginalnych zdjęciach, które przyciągają uwagę […]

czytaj więcej

Internet filmami stoi, czyli video marketing w Social Media

Nie będzie przesadą jeśli napiszę, że wideo na dobre zawładnęło mediami społecznościowymi – jest praktycznie wszędzie! Nie tylko na portalach specjalizujących się w tego typu contencie, ale też w wielu serwisach społecznościowych (mówi się nawet o erze social video)!

czytaj więcej

Hashtagi i kluczowe 140 znaków, czyli kilka słów o tym, jak pisać w serwisach społecznościowych

Pewnie patrząc na długość artykułu, lub zważywszy na fakt, że jest to dłuższa wypowiedź myślisz sobie – „nie chce mi się czytać”. Szybciej scrollujesz w dół, jeśli obecnie przeglądasz naszego bloga z urządzenia mobilnego, prawda? No właśnie – Twój odbiorca też nie ma czasu na czytanie, więc zanim wyłączysz ten wpis, przeczytaj do końca nasze […]

czytaj więcej

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

Dobrze przemyślane reklamy na Facebooku potrafią mieć bardzo dużą skuteczność i przyczynić się nie tylko do promowania świadomości danej marki, ale też są konsekwencją wzrostu sprzedaży usługi lub towaru. Dlatego warto to zadanie powierzyć profesjonalistom i agencjom z doświadczeniem, które nie tylko stworzą pasujący do Twojej marki zestaw reklam, ale też będą monitorować wyniki i wdrażać najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązania.

czytaj więcej

Jaki jest polski użytkownik Facebooka?

Zastanawiacie się jak zachowuje się polski użytkownik Facebooka? Dzięki kwartalnym danym z serwisu, tzw. „Market Snapshot? wiemy o tym całkiem sporo. Podstawowe dane to takie, że na Facebooku mamy aż 14 mln użytkowników! 11 mln z nich korzysta z serwisu każdego dnia, a z tych 11 mln 8,6 mln korzysta z serwisu mobilnie!

czytaj więcej