Dobry brief – czyli jaki?

Dobrze przygotowany i, co jeszcze ważniejsze dobrze wypełniony brief stanowi klucz do sukcesu w komunikacji Agnecja-Klient. Na początek warto byłoby wyjaśnić czym tak właściwie jest brief i jakie są jego założenia.

czytaj więcej

Różnice pomiędzy newsletterem, a notyfikacjami web push

18% – dużo czy mało? Blisko 1/5 to dużo, biorąc pod uwagę, że właśnie tyle wszystkich zamówień w sektorze e-commerce generuje email marketing. Ale uwaga! Może być jeszcze lepiej, bowiem wraz z rozwojem przeglądarek internetowych na rynku pojawił się nowy, silny konkurent – notyfikacje web push. Minusem kampanii prowadzonych za pomocą newsletterów z pewnością jest […]

czytaj więcej

Wypromuj swój film w wyszukiwarce nr 2, czyli SEO na YouTube

16 milionów – tyle realnych użytkowników odwiedza platformę YouTube w ciągu miesiąca. Z drugiej strony, aż 2,1 miliona polskich użytkowników korzysta z jej wewnętrznej wyszukiwarki, która jest drugą na świecie pod względem wielkości!  W związku z tym, jak pokazują badania przeprowadzone przez Megapanel, YouTube jest platformą dającą olbrzymie możliwości monetyzacji contentu wideo. Oczywiście pod warunkiem […]

czytaj więcej

Jak efektownie prowadzić swój profil na Instagramie?

Instagram już dawno przestał być domeną blogerek i stylistek. Wielu przedsiębiorców i właścicieli firm zauważyło w tej aplikacji duży potencjał nie tylko wizerunkowy, ale także sprzedażowy. Potencjał reklamowy Instagrama nieustannie się rozwija. Aplikacja daje obecnie wiele możliwości promocji biznesu i oferowanych usług. Popularność Instagrama opiera się głównie na dobrej jakości oryginalnych zdjęciach, które przyciągają uwagę […]

czytaj więcej

Internet filmami stoi, czyli video marketing w Social Media

Nie będzie przesadą jeśli napiszę, że wideo na dobre zawładnęło mediami społecznościowymi – jest praktycznie wszędzie! Nie tylko na portalach specjalizujących się w tego typu contencie, ale też w wielu serwisach społecznościowych (mówi się nawet o erze social video)!

czytaj więcej

Hashtagi i kluczowe 140 znaków, czyli kilka słów o tym, jak pisać w serwisach społecznościowych

Pewnie patrząc na długość artykułu, lub zważywszy na fakt, że jest to dłuższa wypowiedź myślisz sobie – „nie chce mi się czytać”. Szybciej scrollujesz w dół, jeśli obecnie przeglądasz naszego bloga z urządzenia mobilnego, prawda? No właśnie – Twój odbiorca też nie ma czasu na czytanie, więc zanim wyłączysz ten wpis, przeczytaj do końca nasze […]

czytaj więcej