Content marketing to coraz popularniejsza forma dotarcia do potencjalnych klientów. Polega na tworzeniu wartościowych i unikatowych treści, które są następnie publikowane w zdefiniowanej grupie odbiorców. Innymi słowy, tworzymy rozmaite formy przekazu po to, by przyciągnąć uwagę i zaangażować naszego odbiorcę.

Czemu warto zainwestować w content marketing? Ponieważ dotarcie do klientów tradycyjną formą reklamy jest coraz trudniejsze. Coraz więcej konsumentów odseparowuje się od reklam dzięki programom takim jak AdBlock, czy DVR, ponieważ nie chcą być przez nie atakowani. Content marketing zakłada, że docieramy do odbiorców nieinwazyjnie, z przekazem, który jest dla nich wartościowy. Publikując treści postrzegane przez klienta jako edukacyjne lub rozrywkowe, budujemy z nim więź i wpływamy na jego zachowanie oraz decyzje zakupowe.

Co zyskasz dzięki content marketingowi?

• Zaufanie do Twojej marki oraz pozycję wiarygodnego, branżowego eksperta
• Ogromną bazę nowych klientów
• Dużo większą niż dotychczas ilość wejść na Twoją stronę
• Zwiększenie sprzedaży internetowej
• Wyższą pozycję swojej strony www. Dzięki dużej ilości linków Google uzna ją za bardziej wartościową i wiarygodną.

Pomyśl o tysiącach użytkowników sieci, którzy dzięki Twojemu contentowi zaczynają kupować Twoje produkty, korzystają z twoich usług i robią to z własnej, nieprzymuszonej woli. Zbuduj pozytywne relacje ze swoimi klientami, ciesz się opinią eksperta i zwiększaj zyski.